asellmom yazıklar olsun. O hastane hakkında güzel yorumlar alarak gitmiştim. Gitmekle hata etmişim bir daha o hastanenin önünden geçer miyim Allah bilir. Kim doktor kim asistan kim sekreter belli değil. Zaten kolay kolay randevu bulamıyoruz üstüne üstelik bir de yerlerinde yoklar. Yerlerinde olsa bile faydaları yok geçiştrip insanı başından salıyorlar. Bir de haklı gibi greve giriyorlar, işini hakkı ile yapılan doktorları tenzih ediyorum. Ama bu böyle olmaz yani olay gittikçe boka sarıyor afedersin. 38 haftalık hamile bir kadına nasıl böyle onur kırıcı cevap verirler aklım hayalim mantığım almıyor hiçbir şekilde.