Mutluannee bende bir yakinimin tavsiyesi ile medipolde bir doktora gorunuyordum 17. Haftaligimdan itibaren. İlk gittigimde muayene 165₺ idi son zamlarda 225₺ oldu. 36 haftadan beridir de nst ye aldilar ona da 65₺ nst ucreti aldilar. 10 gun icinde kontrol suresi var. İlk zamanlar gittigimde bebekte zaten kucuk anne karninda bir sey yapilamayacagi icin ya da soylenemeyecegi icin cok fazla onemsemiyordum ama simdilerde gebeligin son zamani olunca fark ettim ki doktorum hicbir oneride bulunmuyor. Mesela yuruyus yap sadece bir kere soyledi daha devaminda gittigimizde yuruyuslerini devam ettiriyor musun, su hareketleri yapiyor musun vs hicbir bilgilendirme vs yok. Baska hastaneye giden arkadaslarimla konusuyorum doktorlari uzun uzadiya konusuyor, su hareketi yap su besinleri ye tavsiye de bulunuyor. Ben gidiyorum herhangi bir sikayetin agrin var mi diyor, yok diyorum gel bebise bakalim diyor ultrasona bakiyor ultrason bilgilerini söylüyor, sonra da dogumu bekleyecegiz deyip gonderiyor. Nergis hanima gidiyordum, nergis hanim gecenlerde yoktu aytakin hanima gozuktum, muayeneden sonra soyledigi ilk sey yuruyusunu yapiyor musun, yapmaya calis, squat hareketleri yap, pilates topunda hareket yap vs guzel motive edici konustu ve hosuma gitti. Yanlis anlamayin parayla insanlari satin aldigimi dusunenlerden degilim ama oraya da daha ilgili olsunlar diye az buz para odemiyoruz. Devlet hastanesinde ki gibi bi tavir goreceksem oraya gitmenin amaci ne olabilir? Acikcasi medipole gittigim icin cok pişmanım. Keske yuzyil’a gitseydim. Cogu tanidigim oraya gitti memnun kaldi. Medipol daha bana iyi gibi gelmisti ama ben memnun kalmadim acikcasi.