Mutluannee ben canan acar demire gidiyorum 2 kere gittim memnun kaldım haftaya 3. Muayenem var muayene ücreti 225 doğumu henüz bilmiyorum doktorumda gereksiz telaşlandırmıyo herşeyle ilgileniyo ve sürekli sormak istediğin unuttuğun bişey var mı diyo çok memnun kaldım bilgiside beni ekstra memnun etti