bircicekannesii evet Hepsiburada dan aldım yani ben ilk kızımda awent cam biberon aldım sonra bilmiyorum duydunuz mu medela marka biberon aldım aşırı pahalı bi biberon yani meme reddi oldu sütüm bol bol du ikincide asla riske atmak istemiyorum doğum koçum da bunu kullanıyor muhakkak çantamda bulunsun dedi ki illa süt sagacagim bundan dolayı çok kullanışlı olacağını düşünüyorum plastik kalitesi awent gibi değil ama işimi görecek inşallah