Merveberill Tecrübeli annelerimiz yenidoğan biberon Philips avent mi lansinoh mu almalıyım kullanıp memnun kalanlar var mı
Fisikosi Merveberill chicco natural der tek geçerim hem meme mama şeklinde gidersen çocuk anlamıyor bile başlığı anne göğsü gbi aynı
Deletedmom2265 Merveberill Kardeşim Lansinoh yavaş akış kullandı kızı reddetmedi memnun kaldılar bende aynısını aldım emzik olarakta Philips Avent aldım 🌸
Ecodero Merveberill ben chıckonun aldım yorumlarda herkes cok memnundu bıraz pahalı ama bıkere alınan bişi sonuçta buda
Fisikosi Merveberill iki çocuklu bi çalışan anne olarak meme reddi yasamadık bu biberon sayesşnde ve alacaksanız ikinci el sitelere bi bakın sıfır satanlar var dolap gardrops gbi yerlerde
Merveberill Fisikosi anladım ilk bebek olunca insan biraz tecrübesiz oluyor dediğiniz yerlere de bir bakayım
Fisikosi Merveberill aynen canım ilk bebeğimde avent kullandım ama memnun kalmadım doktor önerisiyle chicco ile devam ettik ikincidede chicco oldu Seçimim cam meme gbi dolgun eğri başlığı şükür hem emiyor hem mama kullanıyor çalıştığım için
Merveberill Deletedmom2265 teşekkür ederim 🥰emzik için Philips avent düşünüyordum ama biberonda kararsız kaldım
bircicekannesii Deletedmom2265 Bende onu düşünüyorum da acaba kaç ml aldı bide yavaş akış ucunu ayrı mı alacağız link yada foto atabilir misin
Deletedmom2265 bircicekannesii Benim aldığım https://ty.gl/5u2obhw2fg bu ama fiyat 30 40 lira daha uygundu bunun ucu zaten yavaş akışlı 160 ml kardeşimin kızı şuan 1 yaşında hala kullanıyor 🌸
Merveberill Deletedmom2265 çok teşekkür ederim fiyatı önemli değil sonuçta bir kere alınıyor bebişler için değer 😊
bircicekannesii Deletedmom2265 2 tane olmasına ben gerek duymuyorum da o zaman bunun teklisine bakayım
Merveberill Ecodero öneriniz için teşekkür ederim fiyatı önemli değil yeterki memnun kalalım aldığımız üründen
B8use Merveberill ilkinde biberon ile sagdigim sütü verdiğim için meme reddi yaşadım emmesi sütum de vardı İkinci bebeğe biberon almadım kaşık biberon aldım sagilacak olursa sütü onunla vereceğim biberon memeyi bıraktıriyor malesef
Merveberill B8use ben emzirme taraftarıyım direkt biberon vermeyi düşünmüyorum ama meme reddi yaşarsak ya da sütüm az gelirse diye almak istiyorum