Arhuez grev yapacaklar diye poliklinikleri tamamen kapatmasalardı, bu hanımefendi de paşa gibi polikliniğe gider acili meşgul etmezdi. 30 hafta üzeri için tek poliklinik açık bırakılacak denildi, fakat doktorlar hastaları geri çevirdi. siz hakkınızı helal etmeseniz de umurunda değil kimsenin. ne hakkınız varda hakkınızı helal etmiyorsunuz. bi kendinize gelin, karşınızda hamile biri var. ayıp ya