Yazgul_kurt21 Cinsiyet erkek ikili test sıkıntılı cıktı eylülde doğum olucak bana dua edermisiniz emin olmak için tekrar test yaptık insallah sağlklı gelişimi olur
Elvanguzel Yazgul_kurt21 Rabbim hepimizin evlatlarını sağlıklı sıhhatli dogmalarini nasip etsin inşallah dua edin gönlünüzü ferah tutun inşallah 🌹
despina234 13 haftalık olduk biz de 🥰 büyük ihtimalle erkek dedi doktorumuz bakalım hayırlısı olsun 🥰❤️
Huser Imaram3 Hiç üzülme doktorum bunların olabileceğini söyledi bana canın istedikçe az ye, sık ye dedi zaten ilerde biz seni yeme artık diye durduracağız bu ay böyle şeyler beklediğimiz şeyler dedi 😄
Moco_44 Hilalokyc Bende Aşlah nasip ederse eylül annesiyim. 13 haftalık olduk salı günü kontrol var inşallah kendini gösteriri😁🤲🏻
Meryy69 northandmother düştükten sonra çok zor oluyor her an sanki birşey olacak hissi mahvediyor rabbim sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin 🤲 ❤️
Karan_mete29 Bizim de eylul 20 si gözüküyor ama 3.ncu sezeryan o yuzden eylul basi buyuk ihtimalle 10 u gibi 13 de de cinsiyetimizi öğrendik kızımız olucak 🥰❤️
Ymn3535 Ysmndnz yeni moda bu heralde benimde eşi rahim ağzınj kapatıyomuş. Doğumda 1 4 eylül arası gözüküyo nasipse
Imaram3 Huser ay erkek bebiş öğrendik valla ilk bebişimiz koca pipusini gördük 😁😂 çok tuhaf komik farklı bi duygu ya
Huser Imaram3 Çook sevindimm 🤩 Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallahhhhh çok mutlu oldum sizin adınıza 😍🤲