SedaK07 Bizde bugun 14 haftalik olduk 15 eylul gorunuyor dogum..farkli bir doktora gitmistim 2 gun once cinsiyetimizin kiz oldugunu soyledi.saglikla gelsin miniklerimiz🙏
Dilekyagmur42 Buzlubadem bu tarihlerde olan bir kaç kişiden erkek olduğunu duydum sağlıklı sıhhatli hayırlı evlat olsunlar inşallah hiç önemli değil kız yada erkek olması
Buzlubadem Huser Amin inşallah 🤲 Tüm hamilelerin yavrularını sağlıkla kucağına almalarını naşsp etsin Rabbim şu mübarek günün hürmetine inşallah 🤲
Ay1-Senur Benim de doğum 9 Eylül görünüyor programda. 12+6 da kıza benzetti haftaya kontrolüm var 16 haftalık oluyor netleşir diye düşünüyorum özele gidiyorum
Because Hilalokyc benimde belli değil.en son 13 de gitmiştim 15 haftalık olduk .bi iki haftaya giderim kontrole 🥰bakalım gösterir mi 😅😀
Limonzeytin Hilalokyc Eylül başı deniliyor benimde nasp olursa eğer 17 haftaya girdim yeni gösterdi kendini bebişim kız dedi doktorum kesin dedi bende baştan beri öyle hissediyodum zaten gönlmce olcak rabbım sağlklıca zamanında kucağmza almayı nasp etsn 😊🤲
Imaram3 Huser ay teşekkür ediyorum inşallah edicem 😍 yaa bişey danışmak istedim sizlere. Benim aşırı derecede iştahsızlık var. Canım bişeyler çekiyor ama yiyemiyorum 😓
Imaram3 Huser ay erkek bebiş öğrendik valla ilk bebişimiz koca pipusini gördük 😁😂 çok tuhaf komik farklı bi duygu ya
Huser Imaram3 Hiç üzülme doktorum bunların olabileceğini söyledi bana canın istedikçe az ye, sık ye dedi zaten ilerde biz seni yeme artık diye durduracağız bu ay böyle şeyler beklediğimiz şeyler dedi 😄