Aynı sorunu bende yaşıyorum şuan 13+2 geçen hafta öğrendim bende bebeğin eşinin rahmin tam ağzına yerleştiğini benim gebeliğim başından beri riskli gebelikti ilişki zaten 3 aydır yasaktı yine yasak dedi eğilme uzanma hızlı hareket uzun yürüyüş ve yolculuk yasak yatacaksın dedi belki yukarı çıkar belki çıkmayabilir de dedi hayırlısı bakalım yarın 2”li testim var gidince o doktora da soracagım eş az da olsa çekilmiş mi yukarıya acaba.