Hiç korkma bir sıkıntı olmuyor benımde başından beri öyleydi şuan 35. Haftamdayım. Bebeğe zararı yok sadece doğum şeklini belirlemek için önemli. Benim zorunlu sezeryan olcak doğum kanalı kapalı diye ama senın daha cok erken değişebilir. İçini ferah tut sadece doğum şeklini belirliyor bebeğe zarar yok