Annekuzusu_Ayaz benim kalip akinti seklinde olmustu nisanim ogle 2 de … saat 5 gibi adet sancisi ve kasikta kramp seklinde sancim oldu ve oyle ilerledi yani dayanilmaz bir agri degildi sonra sıkı sıkı gelmeye basladi o vakit anlamistim dogum sancisi oldugunu anlamistim. Sonrasinda kanli akintim oldu ve hastanr gittigimde 2 cm acilmam vardi nst cektik cati muayenesi ile 4 oldu epidural aldim sonra tekrar nst detken 8 cmde doguma alindimmax.2 saat oldu dogurali yani