Annekuzusu_Ayaz valla beni de cok korkuttular oyle ki cektigim sancinin dogum sancisi oldugunu bile anlamadim sirf cok kotu seyler dinlemistim herhalde en kotusu gelecek diye ama hic te oyle olmadi son ana kadar hep ayni sanciydi ve bilincsiz insanlarin hele ki ilk dogum yapacaklari korkutmasiyla hamileligimden birsey anlamadim zaten 2 saatte dogurdjm adet sancisi gibi basladi ve bitti herkesin vucudu farkli karsiliyor bu durumu o yuzden hic korma