Liiiiii hadi yaa. Hayırlısı olsun daha vakti de varmış 38 haftalık demi. 39+2 oldu benimki. Bebekte sıkıntı yoksa bencede yatmamak en mantıklısı. Evde bekle hastanede insanı daha çok strese sokuyolar. Benimde bebek hareketi düznli oluyo. Bekliyorum bakalım