Liiiiii yok yok jstemez savcılardan yükselen kalp atışları var hep durağan değil bidaha istemez kiz banada dua et yaa 40+1 oldum daha yok🤦♀️ sen bian önce gir doktorun yanına göster ona görene diycek bakalım tabi doktor en iyisi bilir bn yaniltmayim sjmdi