Denizovski Nur_1 Mantı, içli köfte, börek, sarma koydum ben de bulantım, halsizliğim çok olduğunda eşim hemen pişiriyor kolay oluyor.
Nur_1 Denizovski vallahi öyle insan ağırlaşıyo yorgun bitkin oluyo insanlık hali sonuçta ❤️en iyisi depoları doldurmak💓
Novaa Nur_1 Evet kesinlikle, birbirimize tanımadan destek oluyoruz☺️ Tabii bunlar için anne yardımı da alıyorum😇
Novaa Nur_1 Keşke herkesin annesi hayatta ve yakınında olsa🙏🏻 Çok şükür annem yürüyerek 10 dakika mesafede. Babamı 15 yaşında kaybettim ama annem ilgisi şefkatiyle onun boşluğunu da hep doldurmaya çalıştı. Şimdi hamileyim diye ne yapacağını şaşırmış durumda🥰
Serapcemre Nur_1 ben de yazaym işine yararsa patlıcan kırmızı biber ve biberleri ince ince kıyıp kızartıp attm kıymayla yemek yapıom😂 patlıcan közledim hünkar beğendi için. Gene patlıcan kırmızı biber ve biber közledm karıstırıp attm soganları sarımsakları kıyıyorm közlediğimi atıyorm üstüne domates sosu ımm mükemmel ya da domates yerine yumurta :) karnıyarıklık sonra patlıcanları halka halka kesip kızartıp attm patlıcan musakka için sarma içli köfte mantı içli kömbe börek poaça mozaik pasta elmalı kurabiye sonra ekşili köfte yapıyorsunuz ya onu tepsi de buzlukta dondurup poşetledim bir de yuvalayıp çorbalık attm kabak pırasa doğrayıp attm ıspanak bezelye attm yeşil biberleri doğrayıp attm😊nohut fasulye yeşil mercimek haşlayıp atabilirsinz tavuk köfte ve sigara böreği;) limon koydum annem cıkarınca daha sulu oluyor dedi limon sıkıp attm bir de arkadaş karnabahar ve brokoli de dedi. Bebeğim için balkabagı koymustm umarım yardımı olur canm;) Ha birde biber patlıcan kabakların içini oyup atablrsin dolma içi hazırlayıp atablrsnz cıkarınca yağ koyarsnz ıcıne ekstra hazır dolma😅
mirage333 Nohut, fasülye gibi seyleri neden haşlayıp buzluğa atmaya gerek olduğunu anlamadım gercekten 🤭
Serapcemre Nur_1 rica ederm canm kayseriye yerleşince buzluk olayını öğrendm ben😃o yüzden bayagı araştırmıştm
mirage333 Nur_1 ben zaten direk pisirme asamasına geciyorum ama. Öglen suya koyunca aksama kadar şişiyor sonrada aksama 14 15 dk da düdüklüde pisiyor. Haşlama olayı extra iş gibi geldi.
Ba_momss Nur_1 kek kurabiye poğaça mozaik pasta kayısı şeftali elma armut limon portakal vişne kiraz maydanoz dereotu kalan peynirler kırmızı biber yeşil bıber kızartıp yada çiğden yaprak sarma lahana sarma ıspanak bezelye pırasa havuç yeşil fasulye nohut fasulye yeşil mercimek durdurmayıp haslayip koyuyorum kızartma olarak kabak biber patlıcan havuç kısaca herşeyi koyuyorum elime geçen
Nur_1 Ba_momss aslında en iyisi💓 Ben Ekim ayında evlendim kısa denk geldi sayılır e bı de zamlar tabi haliyle o an yemeye alındı herşey ama şimdi şey istiyorum hem yazın kışlık hazırlığı yapayım hem fiyat pahalı olsa da önümüzde ki kış en azindan buzluktakiler yenir en azından sebze kısmı (tabi yazın fiyatlar düşerse) hemde Ekim ayına denk geliyor Allah izin verirse doğumum bı aksilik olmazsa hepsi bı aradan çıkar kolayıma gelir ❤️çok teşekkür ederim önerileriniz için💞
Nur_1 Serapcemre Kayseri demisken hingel-hambal yapılsa buzluğa atılsa sizce çıkarınca buzluktan bişey olur mu 😻