Emine003 babypoemnur canım korkularını anlıyorum ben gitmiştim muayeneye çatala çıktım sadece dikişlere baktı elini bile değirmedi çok güzel dedi geri kalktım
babypoemnur Emine003 benim 1 dikişim dışına doğru çıkmış eşim gidelim enfeksiyon kalmıştır belki diyor korkumdan gidemiyorum
MelekEzgi babypoemnur hayır, zaten travmatize olduğu için o bölge elini falan sokmuyor dışardan bakıyor
babypoemnur MelekEzgi dışardan bakıp anlaşılıyor yani öyle mi benim bi dikişim dışına doğru çıkmış şişmiş ve aşırı yanıyor hastaneye gitmeye korkuyorum
Emine003 babypoemnur canım benim ya korkma inşallah bişey olmaz sen muayene git en fazla enfeksiyon kaptiysa bi krem ilaç bişey verir canıni yakmaz yani
MelekEzgi babypoemnur anlaşılıyor tabii ki, pansuman yaptırmaya gidiyormuş gibi düşünün. Dikişlerinizde problem fark ettiyseniz aksatmayın zaten.
hunilimom babypoemnur 40 kontrolü oluyor zaten o zamana da dikişler iyileşmiş oluyor karindan bakılıyor once daha sonra çatıya çıkartıp smear testi alıyor benim öyle oldu en azından
MelekEzgi Sinem5895 rahmin güzel toparlanmış, ilişkiye girebilirsin vs. Lazer yaptırıyordum ara vermiştim devam edebilirsin dedi. Smear testi aldı. Bir de kızım yırttığı için küçük küçük horoz ibiğine benzeyen bir kaç parça vardı onları kesip yaktı o kadar.
Annecikkkkkk babypoemnur benim 3 gün sonra olmuştu. Alttan muayene etti rahim inmeye başlamış herhangi bir parça falanda yok dedi.
Asli_k babypoemnur dikişlerin durumuna bakıyor iltihaplanma iyileşme var mı diye ben 1 hafta sonra gittiğimde 1 dikişimi almıştı iyileşmiş kaynamıştı heralde o bölge diğerleri de kendiliğinden düşer iyi bak kendine dedi kendimi hep önce peçete ile kuruladım dikişlerin düştüğünü görebilmek için peçetede de gördüm düştüğünü korkulacak bir muayene değil doğum yapmışsın kız🥰
babypoemnur Asli_k ya elini vuracak diye ödüm kopuyor yemin ederim doğumum güzel geçti aslında ama ben dikişlerim fazla olduğu için atılırken canım acıdığı için korkuyorum
CansuDRY babypoemnur Doktor gelip dokunmadan bakıyor öyle. Kanama miktarını kontrol ediyor. Bir daha da kontrol falan ettirmedim.
babypoemnur CansuDRY benim bi dikişim dışa doğru çıkmış üstüne oturamıyorum bebeği 5 gündür oturarak emziriyordum dün aniden oldu biraz fazla oturdum aşırı yanıyor yatarak emzirdim bebeği gece boyunca
Asli_k Hayalimdekiseruven doğum sancısı ufaktan başlıyor dakikaları azaldıkça sancı aralıkları azaldıkça sancılar artıyor merak etme canım doğum sancısı kendini belli edior ben doğumdan 1 ay öncesinde her gece yalancı sancı çekiyordum erkek bebek bele vurur sancısı dediler hep belki de psikolojikti belli aralıklarla belime vuruyordu ağrısı ama hiç beklemediğim bir anda adet sancısı gibi kasıklarımdan vurdu kasıklarımdan başlayıp sancılar çoğalınca artık sevinmeye başlamıştım doğuracam diye çok yalancı sancı çektim çünkğ
SutlacimiYedimmiBen babypoemnur dogumun 10.günü cagirildim alttan dikişlere bakıldı ve yine alttan ve karından ultroson ile bakildi rahime
babypoemnur SutlacimiYedimmiBen alttan muayene mi etti yani ultrason cihazını mı soktu afedersiniz açıkça sordum ama
Asli_k babypoemnur ben o kadar saat sancı çektim doğumu yaptım iş dikişe gelince anestezi istemiştim gücüm kalmamıştı bi o acıyı daha çekmeye😅 ama merak etme öyle üstten bakıyorlar
SutlacimiYedimmiBen babypoemnur evet öyle oldu vajinal ultrasonla bakıldı ama korkma hiç acımıyor henüz yeni doğum yaptığımız için zorlamiyor
SutlacimiYedimmiBen babypoemnur oyle olsada hissetmezsiniz doğum oncesi kadar hassas değil cunku ama elle muayene etmez büyük ihtimalle
MelekEzgi babypoemnur el falan yok artık 😂 doğurdunuz daha doktorun eliyle işiniz yok. Gerilmeyin kasmayın kendinizi. Ya vajinal ultrasonla bakar ya da spekulum takar artık bundan sonra en fazla. Onlar da bence can yakan işlemler değil. ☺️