babypoemnur dikişler iyileşmiş mi iyileşmemiş mi, enfeksiyon var mı, rahim toparlanıyor mu ona bakılıyor. Beni bir hafta sonra çağırmıştı. Dikişlerimin tamamına yakını düşmüştü zaten, bir tek düğüm attığı kısım kalmıştı onu da aldı doktorum rahat edeyim o da batma yapmasın diye. Sonra da 40 kontrolü için gittim tekrar