Mervee522 ben ilk sezeryanımda öyleydim canım çok acı çektim 10 gün. Bugun ikinci sezeryanımı oldum. İlkini farklı ikinciyi farklı doktor yaptı . İkincisinde yanma olması rahat oturup kalkıyorum çok hafif ağrı var adet sancısı gibi oda gazdan. Bence doktor ve dikişin atılma durumuna göre değişiyor