Mervee522 yatarken hep yüksekte yatıyorum ben hala da öyle.. Böyle yatmak daha çabuk ayağa kaldırdı beni. 4 5 yastıkla yatıyorum. Hastanedeki yataklarda baş kalkıyorya hafif eğimli hep orda ondan destek alarak kalkardım. Eve gelince de yatağımı yastıklarla o hale getirdim. Hala öyle yatıyorum dediğim gibi. Sadece şuan 2 yastıkla yatıyorum. Yavaş yavaş düz yatmaya başlarım yakında