Sweetbabyy Aysunmardin23 ben yeni 32 haftalık oldumm ama benimde popom ağrıyor🤦🏻♀️ Ama ağrıdan uyanıyorum öyle düşünün
SedefPolat Biz de kızımla 32+3 oldukkk 🥳🥳🥳 ödemler ani ama kısa süren sancılar güçlü tekmeler mide yanmaları ile baş aşağı pozisyonda boynumuzda tek kat kordonla devam ediyoruz ☺️ İnşallah her şey çok daha iyi olacak bebişlerimiz ve bizim için ❤️❤️❤️
Sweetbabyy SedefPolat aminnnn inş negüzel yazdınız valla için açıldı sağlıkla kucağımıza alalımmm doğumu nasıl istiyorsunuz doktorunuz bişey dedi mi ben sordum don anda belli olucak dedi 30 haftalık gittiğimde henüz dönmemişti
SedefPolat Sweetbabyy baş aşağı normal doğum pozisyonundayız, 34. Haftada çatı muayenesi ve nst yapacağız, güvenilir ve her şeyi konuşabileceğin bi doktor en önemli şeylerden, doktorumuz ne derse onu yapacağız ☺️❤️
Sweetbabyy SedefPolat Bende doktorumu seviyorum çok şükür🤲🏻 Çatı muaynesini desteklemiyor ama son anda bakarız neyse o dedi normal doğumu destekliyor zaten