Sweetbabyy
Inanirmisiniz ayni heycan bidaha yaşıyorsunuz ☺️ Doğum nasıl olacak vs düşünceleriniz bidaha oluyor ama doğumdan artık çok korkmuyorsunuz çünkü başınıza gelenlerden tecrübelisiniz ☺️Artık size hemen ne iyi ne iyi gelmediğini biliyorsunuz .
Allah size 2. No ‘da nasip etsin ☺️
Sadece bu kez ilkin deki gibi zamanında gelsin 40ıda geçebilir felan demiyorsunuz , 2. Gebelik okadar ağırım ki eee bide 3. Yaşında oğlum var sağ saglim isterse 37, 38 haftada gelebilir 🥲❤️