Herkese merhaba, ben kızıma sağlıkla kavuştum darısı burada kavuşmayı bekleyen tüm annelere ☺️🙏
Hemen doğumu anlatayım. Gece bi pıt sesi duymamla suyumun gelmesi bir oldu direk eşime söyleyip ayağa kalktım tutulacak gibi değildi. Hep korkuyordum ya gelirse anlamazsam diye ama gayet anlattırıyomuş kendini 🥲 üç kez falan istemsiz geldi sonra yarım saat içinde hazırlanıp hastane için yola çıktık. Hastane 40 dakikalık mesafedeydi bu süreçte sancılarım başladı ve 5 dk da bire kadar düşmüştü
Yatış yapıldığında 6 cm açıklık vardı tabi ben hiç beklemiyorum 🤭 ilk doğuma göre çok hızlı ilerlediğini söylediler
Sonra pilates topunda hareket ettim sancılarım geldikçe zıpladım ve bu inanılmaz rahatlattı size de tavsiye ederim, bana ebe anlattı
Ardından saat başı 1 cm ilerledi ve tam açıklıkla doğum haneye gittik.
O sancıları benim çektiğime inanmadı bile doktorlar çünkü hiç bağırmadım içimde yaşadım tek sorun ıkınmaktı ben o aşamadan çok korkuyodum yapamıcam diye ama doğumhanede çok güzel öğrettiler
9 da girdiğim doğum hanede 10 dk sonra kızımı kucağıma aldım🥰🥰
Biraz uzun oldu ama bu şekilde gelişti sorularınız varsa yanıtlayabilirim🙏