Ilk hamileligimde oglumu 15. Haftada hissetmeye baslamastim
Ikinci hamileligim kizim 18+3 ama biraz nazili ve narin olacak galiba abisi gibi hareketli degil sanki arada bir pıt pit oluyor gibi ama surekliligi yok henüz kipir kipir olacagi zamanlari iple cekiyorum valla boyle stres oluyorum hareket etmeyince o kipirdanmalar anne ben iyiyim mesaji gibi sanki 😊