Merhaba, benim de ilk gebeliğim. 19 da acaba bebek mi bu dediğim şeyler hissettim böyle pıt pıt küçük atma gibi. 21 de emin oldum içimde bir şey kayıyor gibi bir his, hani sanki yüksekten aşağı hızla inerken içinde bir his olur ya onun gibi :) şimdi 22. haftadayız bayaa karnıma içeriden vurduğunu hissediyorum 🙂