Snnrkrk ebruk1994 valla bende öyle allah yardımcımız olsun daha 28. Haftadayım 😂😂 ileriyi düşünemiyorum
Snnrkrk ebruk1994 74 düm hamile kaldığımda şuan 80 olmuşum doktor çok kilo almışsın dedi sürekli çikolata tatlı yemek istiyorum 3 gündür yemiyorum bişeyde olmadı aç karnına gelen bi şeydi, normalde canım istemiyor bile 😂 5. Aydan sonra bu kiloları aldım 😢
Kubragb Snnrkrk cidden 6 kiloya çok mu dedi ya ben şu an 8 falan aldım ve daha iki ay var ki son zamanlarda en cok alınıyor diyor herkes 🤷🏻♀️
Kubragb ebruk1994 biraz bulandı açıkçası hatta ben kustum içeceğin bir kısmını tam bitiremedim bile çünkü o kadar saat aç kalıp üste gazlı şekerli icecek sevmem zaten normalde 🤷🏻♀️ sonuçların doğru çıkması için hiç bir şey yemeyin hatta su bile içmeyin mümkünse diyorlar.gecede çok yemeyin bence çünkü 9-12 saat açlık en az çok şükür benim normal çıktı şeker hastası ilan etmiştim kendimi çoktan 🤲🏻
ebruk1994 Kubragb yarın yaptırıyorum umarım benimde normal çıkar bebek 10 gün ileriden gidiyor diye birde annem şeker hastasıolduğı için istedi bakalım
Snnrkrk Kubragb yemekten değilde çikolata dondurma çok yedim ondan çok kilo aldım normal kilomda fazlaydı troit çıktı diyet yapacaktım hamile olduğumu öğrendim 😂😂
Kubragb Snnrkrk ben de tatlıya çok düşkünüm 🙈 ama yani 6 kilo almak çok değil hamilelikte 5.aydan sonra dediğiniz için ona şaşırdım neden doktor fazla dedi diye 🤔
Kubragb Snnrkrk sağlık olsun doğumdan sonra kiloları geri vercez motive edelim kendimizi 🙏💐😂😂 eskisinden de fit olacağız hiç çocuk dogurmamiscasina 🙏💃
Kubragb ebruk1994 benim de annem şeker hastası kronik yıllardır beni çok korkutuyordu o yüzden ve geceleri çok susuyorum uykudan uyanıp su içiyorum ağız kuruluğu var diye kendimi şeker hastası ilan etmiştim diyete falan ısındırmaya çalışıyordum bünyemi ama tahliler temiz çıkınca biraz gevsedim yine 😌😋 inşallah sizinde normal çıkar 🙏
mirage333 Yaa öyle zirt pırt kan mı alıniyor. Bende 1 kez alcak bitecek sanıyorum. Benim randevu 9.20de hastaneden çikmam 12 yi bulur demekki, okadar saat aç mı beklicem 😂