ebruk1994 sabah 7.30 da çağırdılar dedim 1 saate işim biter hemen kahvaltımı yaparım kalktığım gibi acıkıyorum çünkü 😂 gittim 7.30 da kan aldı 8.30 da gel şerbeti içiceksin dedi 8.30 da gittim içtim onu tadı güzeldi elma aromalı yazıyordu gazoz gibi dedim artık yiyebilirmiyim 1 saat sonra gel dedi 9.30 da bidaha gittim kan aldı dedim artık yicem heralde sonra 10.30 da gel dedi tekrar yine gittim kan aldı artık yiyebilirsin dedi bu seferde benim iştahım kaçtı 😂😂😂😂 akşamdan sağlam yiyin böyle olacağını bilmiyordum 😂😂