Ecceee kesinlikle hiç bi test yaptırmamak tamamen kumar, kimse yavrusuna ne olursa olsun kıyamaz ama eğer ciddi bi sorun varsa doğacak çocuğun vebalini de kimse göze alamaz maalesef sonsuza kadar yaşamıyoruz çocuk doğduktan sonra kendini idare edebilecek yeterlilikte olmasını ister herkes, ben çok küçük yaşta annemi kaybettim sorumluluğu çok büyük o yüzden enine boyuna düşünmek gerek