Elayfers biz 5bin TL ye yaptırmıştık Şubat ayında, laboratuvara göre ve tabi bi de dövizdeki kur farkına göre değişiyor fiyat..amniyosentezde göbekten iğneyle girip bebeğin suyundan örnek alıyorlar, biraz riskli bi işlem..öncelikle fetal DNA ya bu paraları vermek istemiyorsanız ikili test yaptırıp onun sonucuna göre hareket edebilirsiniz..ikiliniz iyi çıkarsa zaten bi sorun yok demektir, ikilide risk çıkarsa da doktorunuz amniyosentez yaptırmak yerine fetal DNA yı seçenek olarak sunar size onu yaptırırsınız belki..ben hiçbirini yaptırmayan ailelere biraz şaşırıyorum, ben de down sendromu olsa çocuğumu aldırmayı düşünmem ama doğumundan önce böyle bi durumun olacağını bilip hem kendimin hem ailemin psikolojisini buna hazırlamak ve ona göre bi yol izlemek isterim..