Ayysegul FirstAnne Ben sizden daha kötüydüm günde 10 defa kusuyordum 11. Haftada hafifledi. Bana ONZYD adında bir ilaç yazdı doktor tok karnına günde bi tane o çok iyi geldi prilam etki etmiyordu hatta çok afedersiniz onu bile içer içmez çıkarıyordum. Devlet karşılamadığı için doktora reçete olarak yazmaya gerek yok mesaj atıp sormanız yeterli bence fiyatı 115 lira ama çok iyi tavsiye ederim
Hicran-01 🤮🤮🤮Bende 8. Haftama giriyorum. Sürekli kusuyorum, hiçbirşey yiyemiyorum,bu da beni daha cok halsiz bırakıyor. Ve midemde sureklı tokluk hissi var . Ne yapacağımı bilmiyorum..bebeğim beslenemıyor. hiçbişey canım istemiyor, ne yapacağım ben kızlar 🙄