FirstAnne Selam kizlar 8. Haftama girmek uzereyim. 6. Haftamin baslamasiyla mide bulantilarim da basladi yaklasik 2 haftadir hic gecmeyen bulantilarim var son 3-4 gundur de gunde 3 kez kusuyorum. Yedigim herseyi cikariyorum. Geceleri uyuyamaz oldum hicbirsey yiyemiyorum herseyden tiksiniyorum. Mutfaga girip yemek bile yapmiyorum. Butun gun yatiyorum sadece. Tek yedigim haslanmis yumurta peynir bazende yogurt ve meyve. Baska hicbirsey yiyemiyorum. Aglayacak duruma geldim artik cok zorlaniyorum. Siz bu haftalarda neler yasadiniz ? Neler yaptiniz biraz bilgi verir misiniz😣
aylinpalaa FirstAnne canım çok geçmiş olsun günde 7yi aşkın kusmayı yaşadığımı bildiğim için gerçekten çok iyi anlıyorum seni. 7.haftamda başladı bulantı kusmam prilam dr içiyodum ama fayda etmiyordu. Sanırım 3. Ayı bitirince rahatlıyor insan ben şu an 15+2yim ara ara bulantım oluyor ama çıkarmıyorum yediklerimi. İnşallah seninde en kısa zamanda geçer bulantı-kusma halin. 😔🙏🏼
Zeeynepp FirstAnne bu haftalarda çok normal olur bende çok kötüydüm sizin gibi hatta hiç kafam kalkmıyordu 1 öğün yemek yiyordum ama geçiyor,bol bol sıvı tükettim , yeşil elma çok iyi gelmişti, tuzlu kraker bunlardan tükettim
Bisusbi FirstAnne ben de senin gibiydim. Seni çok iyi anlıyorum. Vicdan azabı da çekiyorsundur şimdi ☹️ Su kaybı çok önemli sen su kaybedersen vücudun direnci düşer. Bu yüzden doktorla konuş mide bulantısı ilacına başla. Prilam dr adı. Hiçbir yan etkisi yok ve çok iyi geliyor. Çok geçmiş olsun
rabia_0 FirstAnne Seninle aynı durumdaydım şuan 12 haftalığım geçti şükür tek sabahları kusuyorum oda sürekli değil. Hamile kaldığım ilk günden beri böyleyim asla geçmemişti hap kullandım faydası bile olmamıştı. Havuç ve muz yemeni öneririm bi nebze rahatlıyorsun.
FirstAnne aylinpalaa tesekkur ederim canim 😔 Gercekten cok zorlayici bir dönem hic boyle beklemiyordum. Kusmalarin disinda sürekli öğürme hisside var hic gecmeyecekmis gibi geliyor ama umarim benim de en kisa zamanda azalir 😔
-Mystery- @FirstAnne Bende 7+3 üm canım 6 haftadan sonra kusmalarım başladı hiç iştiahım yok yemek yemek de yapmak da istemiyorum resmen sürekli kusuyorum kusmasam bile hep bi bulantı hissi var 😔
FirstAnne -Mystery- gecmis olsun sanada canim😔 benimde hic gecmiyor bulanti hissi özellikle aksamlari daha yogun oluyor 😣
FirstAnne Zeeynepp su icmeye calisiyorum elma da yiyorum ama yeri geliyor onu bile cikariyorum sanki midem herseyi atmaya calisiyor😣
FirstAnne Bisusbi Bebegim beslenemiyor diye dusunuyorum hep😔 Bide ben yurtdisinda yasiyorum burada yalnizim esim işte aksam geliyor . Doktor bulanti icin B6 vitamini verdi ama onu icince daha cok midem bulaniyor ve hemen kusuyorum 😔 bidahaki kontrole daha 2 hafta var 🥺
Sevgiplt FirstAnne bende su içemiyorum midem bulanıyor hemen doktor tavsiyesi ile komposto içmeye başladım bana hem su ihtiyacını karşılar hem vitamin olur demişti zaten mide bulantıları çok olduğu zaman su içmek imkansız oluyor nerdeyse 😵💫
Sevgiplt FirstAnne ilk 3 ay ilaç önerilmiyor fakat doktoruna danış verebilirse zofer versin ama ağır kusmaların olduğu zaman kullan veya yataktan kalktığın an başlıyorsa mutlaka baş ucunda kraker bulundur ayağa kalkmadan kraker ye 🙏geçmiş olsun canım
FirstAnne Sevgiplt tesekkur ederim canim ben yurtdisinda yasiyorum doktor bana direk B6 vitamini verdi bulantilar icin o ilaclar burada kullaniliyor mu bilgim yok 😔
2koftemom FirstAnne şuan bile miden bulanıyor dimi kendine mide bulantı ilacı yazdır ilk işin bu olsun enazndan birşeyler yiyebilirsin haşlanmış patates yap hemen kendine ye onu tost yap patates açlığını alır biraz degerin düzelir
FirstAnne 2koftemom suan bile bulaniyor sabahtan beri hic gecmedi kivraniyorum sürekli makarna yaptim zar zor yogurtla onu yemeyi deneyecegim tesekkur ederim 😔
Ebru8141 Canim aynı şekilde 6 haftaya girdim bulantilarm fena şekilde başladı uykudan uyanip kustugumu bilirim doktora gittigimde bunu söyledim prilam ilac verdi gunde 1 ile basladm fayda etmedi sabah 2 aksam 2 ye başladım. İkizmis meğersem doktor cok normal ikiz gebeliklerde her sey fazla fazla yaşanıyor dedi. 9 haftamdaym yemekten ekmekten her seyden tiksindim su bile midemi bulandiriyor sirf bebekler beslensin diye yiyip kusmaya alıştım ama şükür besleniyorlar suanlik umarim seninde benimde geçer. Suan 3 4 ayin sonuna hic gececek gibi gelmiyor sanki bir daha hicbir seyi isteyerek yiyemeyecekmis gibi hissediyorum. Allah’m yardimcimiz olsun
FirstAnne Ebru8141 allah saglikla kucahimiza almayi nasip etsin ins🙏 Bende hic birseyi yiyemeyecekmis gibi hissediyorum cunku herseyden tiksindim umarim aşerdigimiz zamanlarida goruruz allah herkesin yardimcisi olsun 😔
Sevgiplt FirstAnne kanser hastaları da kullanıyor bu ilacı çünkü onlarda da aşırı kusma oluyor o yüzden birçok ülkede vardır diye düşünüyorum