Zehra9616 kan gelmesiyle doktora gitmem arasında en fazla 20 dk vardır. Alttan muane edince eline kan bile gelmedi. Ben de sürekli çatı muanesi oluyorum her gitmemde kan falan gelmemişti. Kimisi yorum yapmışlar saolsunlar akşamına doğurdum yada ertesi güne sancı başlayıp doğurdum diye. İnşallah bende doğururum sağlıkla canım 🙏