Kızlar aciliyeti yok maksat dikkat çeksin diye öyle başlık açtım. Peçeteye avuç içi kırmızı kan geldi. Hemen duşa girip doktora gittim. Nstye baktı normal alttan muane etti açılma var mı diye oda yok. Sancımda yok. Bu yüzden geri gönderi eve. Aklıma takıldı burda yazılanlar ve doktorumun demesiyle nişan sümüksü bişey oluyormuş. Benden gelen kan ilk adet olunca gelen kana benziyordu. Benim gibi başına böyle bişey gelen oldu mu? Doğum başlar mı böyle? İki gün sonra tekrar kontrolüm var. Gebelikten beri sürekli bir kan yada leke olayı yaşıyorum psikolojim hiç iyi değil sağlıkla bi doğuraydım yaaaa