mucizemizibekliyoruzz sizinle aynı durumu yaşadım. 25 haftalıkken detaylı ultrasonda 2,4 mm olsuğu fark edildi. Hiç bir şikayetim yoktu. Tüp bebekle hamile kaldım. Çok zor bir süreçten geçtik. Önce progesteron verildi. Bir sonraki ölçümde rahim ağzı 30mm kadar uzadı. 3 doktor ile görüştüm. Hepsise serkelaj için geç olduğunu, kolay elde edilmiş olsa riskleri alıp yapalım ama zor olunca bu ameliyatta değmez dediler. Şimdi ilaçla devam ediyoruz. Boyda değişim olmadı ama bu seferde rahim ağzında açılma oldu. Şu anda 29 haftalık olduk. İnşallah 35-36 kadar dayanırız. Ağır kaldırmak yasak, sürekli yatmıyorum ama ayakta durmak, araba ile 1 saatten fazla bir yere gitmek yasak. Çok şükür ben çok kilo almadım. İç karnımda geniş. Göbek çok çıkmadığı için dinlenerek bu haftaları tamamlamaya bakıcağız. İnşallah sizde tamamlarsınız. Bana durumunuzu yazarsanız sevinirim. Bu arada kontroller şu anda 1 haftaya kadar düştü. Sizi ne sıklıkla çağırıyorlar?