Hanim78 dikiş 2,5 in altında atılıyor. Benim öyle atıldı. Doktorum perinatolog ve bu dikiş işinde sayılı isimlerden. Bir sürü il dışından hastası geliyor. Hatta geçmişte rahim ağzı ytmezliğinden dolayı kayıp varsa 2,5 i beklemeden bile atıyorlar. ne kadar erken müdahale edilirse o kadar iyi.