elizsmama hiç suni almadım kendi sancım tavan yapıyodu ilk doğumda. Onda da 2 cmle yatış yaptım. İlk doğum olunca açılma biraz yavaş ilerliyo. Suyumu patlatana kadar 4 cm olmuştu zar zor. Sudan sonra açılma çok hızlandı. Suni birden girdiği için galiba herkese aşırı geliyo ama eminim kendi sancında olsa aynı olur. Bunda da suni almayım kendi sancım gelsin diyorum şuanlık yok. Allah yardımcın olsun çabucak atlatırsın inşallah mübarek günde 🤲🏻