Nasaearth Busra2013 ben daha doğum yapmadım ama okuduğum kitapta 10.günde doğum kilosuna tekrar ulaşması yeterli yazıyordu
Dilhunizade Busra2013 oglumu 3200 dogurmustum 5-6 gun sonrasinda topuk kani almaya gitmistik o vakit 3800 olmis demişti hemsiremiz… ilk gunler ve ilk 3 ay cok aliyorlar. Zaten bebegim cok iyi kilo aldiktam sonra bebegim.memeyi birakti 4 aylikken
user124578 Busra2013 günden güne tartılmadık ama 2800 doğdu 4. Gün 2700 du 1 aylıkken 4 kiloya yakındı
Busra2013 Burcu3506 masallah valla cnm benımkı 2 gunde bır ebe gelıo tartıyor sarılık fln bakıo 3010 dogdu 2880 le cıktık hastaneden suan 3200 9 gunluk
Burcu3506 Busra2013 seninde cok iyi camım ben arada bi mama veriyorum yani günde 3 kez falan emzirsem bile açmış gibi geliyor hep
Bebiscann Busra2013 emzirmeye devam canım kilo alımı çok güzel, ilkin düşüyor bebeğin kilosu sonra almaya başlıyor 😍
Busra2013 Bebiscann aynen oyle cnm ebede oyle dedı kılo guzel alıyor dedı ama kaynana sagolsun gelen gecene sacps sapan kızın herseyını soyluyor ben nazara cok ınanırım kız bugun hıc uyumadı heo agladı zar zor emdi daha 2 saat oldu uyudu😏
gulsumm1 Busra2013 aynı şeyi ebe de bana dedi ama bebeğim emmiyor bazen güzel tutuyor bazen hiç tutmuyor 🥺 mama vermek zorunda kalıyorum ve sütüm çok sarı sizinde öyle mi daha 9 günlüğüz
Busra2013 gulsumm1 evet benım sutumde sarı bazen sarı bazen beyaz ve kızım normsl meme tutmuo meme ucu kullanıyorum