Deva22 Anneoluyorummmm aynen benimki daha uzun sürüyor bu zamana kadar hiç der duymamıştım bu hıçkırığı 😄
Kuzusununanasi Anneoluyorummmm benimki de çok hıçkırır özellikle acı yediğimde 😀 ciğerleri gelişiyormuş hıçkırdıklarında.
CanselY Anneoluyorummmm Benim ilk gebeligimde oğlum cok hickirirdi. Hickirinca oturdugum yerde onu hissetmeye çalışirdim
Ozgebhb Anneoluyorummmm benim bebeğim de bu sabah çok hıçkırdı 🤣 o hıçkırdıkça su içtim hıçkırığı geçsin diye :))
BesteKc Anneoluyorummmm bana da çok oluyor, bu iyiye işaretmiş, bebeğimizin kursağı genişliyor kilo alıyor maşallah 🤍🤍