Deniz93 Nst kaçıncı haftalarda başlıyordu 28. Haftama gireceğim ve ne sıklıkla gidiliyordu? Hastaneden hastaneye fark oluyor mu acaba? Teşekkürler ☺️
Fnen Deniz93 normalde 32de başlatıyordu doktorum, ama ben 28. Haftada bebek hareketni az hissettim ve ağrılarımda vardı o yüzden nstye girdim. Her doktora gittiğimde de giriyorum.
dml33 Deniz93 28de girmistm ilk hamilelikte bunda bilmiyorm 30 sonrası oluyo genelde yarım saat falan suruyo
Deletedmom727271 Doktordan doktora değişir canım. Ben ilk hamileliğimde 32.haftada başladım. Bugün doktor kontrolüm vardı bir daha ki gidişimde 31 haftalık olacağım nst ye başlıcaz dedi doktorum. Genelde o haftalar dan sonra başlanıyor 😊
Deniz93 Deletedmom727271 teşekkür ederim ☺️ peki nasıl bir şey? Kaç dk cihaza bağlı kalınıyor? Bir de her gidişimiz ücretli mi? Acıbadem’e gıdıyorum ben
Deletedmom727271 Deniz93 göbeğine cihaz bağlıyor canım yaklaşık 20 25 dk sürüyor. 😊 Özel hastane de ücreti var evet 🌼
Elife_mn Deniz93 özelde fiyatı var ben sabah girdiğimde nstye 20 dk falan kaldım öğleden sonra girdiğimde 1 saati geçmişti birde benimkini serumla çekti
Deniz93 Villanelle ben 2 hafta sonra gideceğim doktora 30 haftalık olmuş olacağım o zaman söyler heralde
Deniz93 Deletedmom727271 anladım baya da kalınıyormuş teşekkür ederim tekrardan 🥰 bakalım merak ettiğim bir şey 😬
dnz_dnz Deletedmom727271 ücretli olacağını hiç düşünmemiştim nedense 😄 aşağı yukarı ne kadar oluyor biliyor musunuz? Ben de 28. Haftama girdim doktorum yakında başlayacağız dedi ntsye
Minigin_annesi0 Haftamda girdim bugün 33 olduk. İki hafta sonra gel dedi doktorum yani 34 te kontrolüm var. Sonrasında her hafta mı çağırır iki haftada mı çağırır bilemiyorum ☺️
BusrAras- Benimde haftaya kontrolüm var 34 haftalık oluyorum daha hiç nst girmedim bu gidisimde alırlar mı sizce
Tazee-annee Deniz93 her doktor farklı sanırım ben suan 32haftalıgım daha hiç girmedim bidaki kontrol zamanıda 35.haftada heralde o zaman baslarıız diye düşünüyorum