alonee yok canım ilk kızımda öyle kıldım danistim ben kalbim sıkışıyor egilmemem gerekiyordu hafif bile olsa kafası tam göğsümün altındaydı ve karnım aşırı büyüktü masaya da zaten eğilmedik önümde masa sandalyeye oturup kıldım umarım.anlatavilmisimdir şimdi sorunum yok ayakta kılıyorum son ayım inşallah