Ben 7 aylığım şuan hiç zorlanmadım normal kılıyorum biraz daha dikkatli yavaş otururak kalkarak ilk dogumdada son ana kadar normal kıldım ama öyle cok büyük karnim olmuyo benim siz zorlanıyorsanız bilemiyecem kendi durumunuza göre bisekilde kılın yani aksatmayin düşük tehlikesi yoksa kılınır bı şekilde