Aycan051415 Aklıma bisey gelmiyo yaa bugün kızımı parka götürdüm acayip yoruldum yürümekten hiç halim yok pratik fikirlere açığım
Boncuk18 Aycan051415 Bende ıspanaklı patatesli el açması börek yaptım köz biber salatam bide çay oldu bitti 😇
Aycan051415 Boncuk18 ayy nası yapiyonuz bunlariii nerden geliyo bu enerjiyi güç kuvvet masallaah afiyet olsun
kubra_510 Serapcemre ben eşimi arıyorum napıyım diye yorma kendini ekmek arası yap yeter diyor sağolsun bu ayları atlatalım acısını çıkarırım zor yemekler isterim diyor. Ama işte hwr gün her gün de oda olmuyor ama sizin dediğiniz gibi kokulardan dolayı en hafif en kolay şeyleri yapmaya çalışıyorum
anne_2 Aycan051415 eşim kahvaltıyı çok seviyo bende oğlumla dışarı çıktım valla güzel bir kahvaltı hazırlıycam 😁 canım menemen istedi benimde .ikimizde çok seviyoruz zaten yanına kahvaltılık işte yeter 😁