Melishera evet söyle bence benimdeen korktuğum şeylerden biri sondaydı hastaneden hastaneye farkediyomuş bazıları odada bazıları ameliyathanede takıyormuş, benim hastanemde ameliyathanede takıyorlar ama gerçekten acı veren bi işlem bence çünkü bacaklarım tam uyuşmamıştı dokunuşları falan hissedebildiğim zamanda taktılar ameliyat başlamadan, onda bile içim bir kötü oldu acı hissetmememe rağmen 🙁 o yüzden uyuşturulunca takılması daha iyi canım sen bunu bir konuş ☺️