Gzmmtrkmn Ben 38. hafta dayım. Eşim çok yoğun çalışıyor, ailem de takımında değil. Senin haftalarında ben de depresyondaydım. Nefes alamıyorum, hep ağlıyordum. Şimdi geçti, belki doğum yaklaştığı ve bebeğime kavuşacağım içindir. Sizinki de diğer çocuğunuzun sorumluluğundan kaynaklanıyor, iye düşünüyorum. Korkmayın, geçecek. 🙏