YavuzunSelini Zhrnc Bayada büyümüs masallah ama üzülme yarın yada öbür gün mutlaka verirler bebisini 😊
NilKalender Sedna sizin sezeryanmi yarin olcagini nerden biliorsunz?😍 benimde aniden suyum evde patlamisti oglumda biraz kilolu oldugu icij direk sezeryan olmak zorunda kaldim rabbim sagsaglim kucagniza almayi nasip etsin😍
Sedna NilKalender normal olacak suni sancı verilecek. Yani inşallah açılmam devam eder ve normal olur 😀
Seyhan34 Sedna korkma sakin ol doğumdan sonra hiç bişeyin kalmıcak mümkünse eşinde seninle doğuma girsin destek olsun sana
Edirefp YavuzunSelini 6 cm açılmadan sonra sezeryan yazık olmuş. Keşke biraz daha sabretseydiniz normal olurmuş
YavuzunSelini Edirefp Ben sabrediyodum bi sekilde inan kac kez agzima yeter artk dayanamiyorum beni sezeryana alin demek geldi ama bi sekilde dayandm. Doktor sezeryana aliyorum dediginde sanki Bursayi bana verdiler 😊