Sedna Uykum var yatamıyorum. Beni neler bekliyor düşünmeden edemiyorum 🤦🏻♀️ Korkum bir gidiyor bir geliyor. Nasıl gittiniz doğuma, ne kadar sürdü, kimler yanınızdaydı ?
YavuzunSelini Sedna Ben kontrole diye gittim ve yatisim yapildi 😊 dogumum planladigimiz tarihten 2 hafta once oldugu icin annemde biletini o zamana aldigi icin yatis yaptigim gunu yanima gelemedi ama dogumumda yanimdaydi. Yanimda annem gelene kadar eltim ve esim vardı hep 😊 Doguma 12.05 gibi girdim 12.48 de odamdaydim Rabbim kolaylik versin insallah sagsalim bebisinize kavusursunuz 🤗
NilKalender Sedna sizin sezeryanmi yarin olcagini nerden biliorsunz?😍 benimde aniden suyum evde patlamisti oglumda biraz kilolu oldugu icij direk sezeryan olmak zorunda kaldim rabbim sagsaglim kucagniza almayi nasip etsin😍
Seyhan34 Sedna korkma sakin ol doğumdan sonra hiç bişeyin kalmıcak mümkünse eşinde seninle doğuma girsin destek olsun sana
Sedna YavuzunSelini normal doğum mu yaptınız ? Suni sancı falan mı verildi nasıl oldu 🤔 çoook teşekkür ederim canım benim.
YavuzunSelini Sedna Normal dogumla baslayip sezeryanla bitti 😊 Evet 6 saat boyunca suni sanci verildi en yuksek dozda ve 6 cm acilmanin sonunda sezeryana alindim halbuki ben bastan beri sezeryan istiyodum esim ve doktorumun istegi uzerine normal denedim ama simdiki aklim olsa direk sezeryan olurdum
Sedna Zhrnc Pazartesi günü 2 cm açılmam olduğunu söyledi doktorum bir de doğum başlasın diye kendisi de bişeyler yaptı 🤷🏻♀️ salı günü ve dün nişanım geldi sancılarım ara ara oldu ama tık yok. 40+1 canım
Sedna YavuzunSelini onca acıyı boşa çekmek üzer beni. Neyse ki daha çok bekletmemişler sizi. Geçmiş olsun 🧡
Edirefp YavuzunSelini 6 cm açılmadan sonra sezeryan yazık olmuş. Keşke biraz daha sabretseydiniz normal olurmuş
Zhrnc Sedna benim sıfır açılma ve nişan olmamasına rağmen bugün suni ile başladı doğum Ama 7 saat sonunda hiç acılma olmayınca sezeryana alındım İnşallah senin acılman olur da normal yaparsın canım
YavuzunSelini Sedna Sanci cekerken icime dogmustu zaten doktora bu kadar sancidan sonra insallah beni sezeryana almazsın demistim. Korktugum basima geldi cektigim sancilar yanima kaldi malesef 😏
YavuzunSelini Zhrnc Bebegimin seviyesi alcalmiyodu cok sanci cekip kivrandigim icinde nst duzgun sonuc vermedi doktorum bebegin kalp atislarini net alamiyorum nst den cihaz kaydigi icin dedi bi igne yapti bebis kendini asagiya itsin diye ama malesef tam tersi bebek yan döndü daha fazla riske atmak istemedi ve sezeryana alindim
Zhrnc YavuzunSelini anladım canım bende bugün spinal oldum Suni işe yaramdı bebeğin kalp ritmi yükseldi saatlerce suni alınca bebiş yoruldu dediler acil sezeryan oldum Şimdide solunum sıkıntısı varmış küvözde Suniye mi dayanamdı noldu bilmiyorum :(
YavuzunSelini Zhrnc Kac haftalik dogdu benimki icinde doktor kuveze girebilir demisti hatta kuvez bile ayarlamislardi ama sukur solunum sıkntısı olmadı gerek kalmadi kuveze 36+4 de dogmustu benim oglum
YavuzunSelini Sedna Cok sükür 😊 Sezeryan isteyip olacak olanlara Rabbim insallah benimki gibi bi dogum nasip ederde hemen ayaklanirlar insallah
YavuzunSelini Zhrnc Bayada büyümüs masallah ama üzülme yarın yada öbür gün mutlaka verirler bebisini 😊