Ince_imral ya ben kimseyi eve de sokmam sanırım, yani en yakınlar sadece. Zaten koronayı geçtim, minicik bebekler yani. Her türlü hastalığı kapma ihtimali var. Hem diyorlar ki ilk günler anne ve bebek sakin ortamda basbaşa kalmalı, o gürültüyü istemem