Handeaslan39 estağfirullah. Bir hakkım varsa benden yana helaldir. Benim de ikili test yapıldı. Etrafımdaki insanlar ikili testin bir değerinden cinsiyetin öğrenilebildiğini vs söylediler ama doktor alakası bile yok inanma dedi. Tabii ki bazı doktorlar 12 de söylüyor, bazıları prensip gereği 20yi bekliyor. En önemlisi sağlık ile kucağınıza almanız. Penye battaniyelere filan bakabilirsiniz ama, bir de hm in bebek bölümündeki tulumlar çok güzel. Hem erkek hem kıza olur bence 👍🏻 Zaten benim şahsi görüşüm kızlar pembe erkekler mavi değil yani. Lacivert, bej, gri olsun her ikisi giysin dimi 😅