Kızlar bence biraz sakin olun ve karşısaki insana empati kurun. İnanın ben burda ne birini kırmanın derdindeyim ne hesap sormanın. Ben kimseye ne bir hakaret ne de bir kabalık ettim. Konu başlığı dahi aynı olduğundan bir soru sordum. Hande hanım, konu başlığı alışverişe ne zaman başlamalıyım gibi bir şey olsa inanın bu yorumu atmazdım. Ha konu başlığına da hesap sormam ki mesele hesap sormak değil soru sormak dikkatinizi çekerim. O yüzden hande hanım ve ece hanım sizleri kırmak istemedim lütfen şahsınıza bir yorum algılamayın.