Oelrlrkmemdmd Esrayalvac Bende dün gittim kızaaaa benziyor dedi 🤰🏻 İnşlh değişmez bu sene kızzzz senesi galiba
OksijenliSu Yesim Ay ne güzel. 🙈 Darısı benim başıma o prensesten yaa. 🥺 Benimde Oğluşum var da. İkincisi kız olsun istiyorum.
Esrayalvac Oelrlrkmemdmd bu sene karisik ilerliyor çevredekilerin hepsi hamis ve yarısı kiz yarisi erkek☺
sumeyraks Bizim 15 haftalık iki farklı doktora gidiyoruz biri kız diyor yüzde doksan diğeri yüzde doksan erkek ve şuan bilemiyoruz hala ne oldugunu
Birseniz Esrayalvac bizde 2 hafta önce öğrendik oğluşumuz oluyor Ömer asaf düşünüyoruz isminide sizce isim nasıl 🥰
Oelrlrkmemdmd Edanur_Dilek yaaa evet ama saat 12 de girdim ben keşke haberleşseydik 😄 kızaaa benziyor dedi 🤰🏻