Filizx1 Bendiyebiri 15 haftadayım henüz yeni yeni iştahım açıldı ve şöylede bişey var ki bişeyi çok sevip abartıp bi anda soğuyorum umarım bu da öyle olur valla yoksa biliyorum sonumu🥲 şuan bile 20 tane yedim kahvaltıda ama çok pişman oldum😂
Bendiyebiri Filizx1 konuşurken bile yiyor musun yoksa 😂😂 bende siyah zeytinle yaşıyorum bu durumu arada sırada oluyor ama senin kadar değil yine bi bakıyorum önümde bir sürü zeytin çekirdeği 😂😂 ekmekte çok yersin aman dikkat ilerleyen zamanlarda sıkıntınyaşarsın benden demesi 😁
Serapcemre Filizx1 canm kaç haftalıksın bilmiyorm ama tansiyonun cıkar tuzlu da ve tansiyon çok riskli Alla korusun gebelik zehirlenmesine kdr gidiyor
Busramzcgl Filizx1 bende bir ara her otuşumda koca koca kaselerde siyah zeytin yerdim ana sonra birden sıkıldım çok uzun sürmemişti ama
sibellalala Filizx1 bazı zeytinleirn tadı hakikaten güzel oluyor, ben kırma zeytin çok severim bir oturuşta bile yerim kırkta, eğer gebeyseniz tadını çok sevmediğiniz ya da normal tüketeceğiniz zeytin türlerinden alın
Zeyzeynepnep Filizx1 afiyet olsun ama tuz ödem, tansiyon yapmasın dikkat et, bol bol su iç en azından zararini azaltmaya cabalarsin 🌸
nurkubra- Filizx1 tansiyon gebelik zehirlenmesine neden oluyor kendinizi ve bebeğinizi düşünüyorsanız yemeyin.Ben yemeklere dahi koymuyorum artık oysa yediğim tek tuzlu şey yeşil zeytin ve turşuydu annemin uyarmasına rağmen yedim olay kardiyolojiye kadar gitti 😊
Serapcemre Filizx1 o yüzden yeme covitten sonra tansiyon skntısı yaşıyorm cok zor yani hep tansiyon ölçüyorm takipteym yükseklik devam ederse ilaca başlayacam cok şükür idrarımda protein cıkmadı